Napsugár Vendégház Bükkszentkereszt 3557 Bükkszentkereszt, Napsugár u. 34/A 06 (30) 566-85-16 bukkihaz@gmail.com
Napsugár Vendégház Bükkszentkereszt

Rólunk

Szaunával rendelkező vendégházunk Bükkszentkereszt legszebb részén, a Napsugár úton a Bükki fennsíkerdők által közrefogott, kis lélekszámú mesebeli faluban várja vendégeit Lillafüredtől 10 km-re. A teljesen felújított klimatizált, fűtött, téliesített faházikó kétszemélyes infraszaunával minden évszakban várja a pihenni vágyókat.

Nyáron rengeteg kirándulási lehetőséggel, télen pedig a közvetlen szomszédunkban lévő szánkó és sípálya adta lejtők felejthetetlen élményével gazdagodhatnak. Itt garantáltan nem kell tartanod a szomszédok veszekedésétől, sem az autók zajától. Kapcsold ki a mobilod, hagyd otthon a tabletet és élvezd a természetcsendjét! 😊

A fűthető faház maximum 8 -9 fő elhelyezését tudja biztosítani.

A nappaliban egy kényelmes ágyazható ülőgarnitúra van, a tetőtérben lévő két kisszoba 4 fő részére nyújt kényelmes pihenést. A földszinten pedig egy külön bejáratú szoba, mosdóval 2-3 fő részére biztosít kellemes kikapcsolódást .

A faház 2 személyes infraszaunával ,modern konyha- étkezővel és zuhanyzós fürdőszobával rendelkezik új konyhai eszközökkel és bútorokkal.

8 főre teljesen felszerelt konyha várja vendégeit főzési lehetőséggel: : beépített kerámia főzőlap, mikrohullámos sütő, hűtőszekrény fagyasztóval, tányérkészlet, poharak (kávés , vizes, sörös pohár), evőeszközök,edények, serpenyők. A kertben pedig bográcsozási lehetőség van (bográcsot, sütőrácsot, nyársot, fát biztosítunk.)

A terasz pedig felejthetetlen nyugalmat és gyönyörű kilátást biztosít a fenyőfákkal körülölelt 700 m² kertben. Kétszemélyes infraszauna gondoskodik a teljes elleazulásról,, a gyerekeknek pedig kerti homokozóval, hintával, csocsóval, darts-al, legóval, építős játékokkal, ping-pong asztallal kedveskedünk. (folyamatos fejlesztés alatt)

Fontos információ, hogy a teljes vendégházat adjuk ki, minimum 2 főtől, 2 éjszakára, de rugalmasan igyekszünk minden igényt kezelni, ezért keressetek bizalommal minket.

A ház önellátó, étkezési lehetőség a közelben lévő éttermekben megoldható.

Kisállatok nem vihetők be.

Bükkszentkereszt és környéke

Kedvünkre választhatunk a rengeteg lehetőség közül: elsétálhatunk a gyógyítókövekhez, a környező kilátóhoz vagy Gyuri bácsi gyógynövénykertjéhez, meglátogathatjuk a Diósgyőri várat, a nemrég nyílt Bükki Csillagdát, túrázhatunk Lillafüredre, felülhetünk a kisvasútra vagy a libegőre, majd az Anna barlangba és a fátyol vízesésben gyönyörködhetünk. Ha már nagyon melegünk van akkor a Miskolctapolcai barlangfürdő nyitva áll.

Az adrenalin függőknek pedig a lillafüredi Kaland- és Élményparkot ajánljuk. Télen pedig a 100 méterre lévő sí és szánkópálya igazi adrenalinbonba az itt pihenőknek.

Igény esetén csoportos túrákat is szervezünk.

További információkat a kirándulási lehetőségeknél olvashattok :)